ד״ר יחיאל לסרי: ״ושים עלינו סוכת שלומך״.

ד״ר יחיאל לסרי: ״ושים עלינו סוכת שלומך״.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי במסר מאחד לחג הסוכות.

הסוכה שהיא סמל הארעיות, הופכת השנה לסמל של ניצחון הרוח. הניצחון על אלה אשר פגעו בנו בסוף חג הסוכות בשנה החולפת. הם רואים כיצד קמנו מחדש מעפר, הרמנו את סוכת שלומנו ואמרנו בקול גדול "אנחנו כאן".
השנה, יותר מתמיד, עליהם למצוא אותנו מאוגדים כמו ארבע המינים, מחוברים כמו 12 שבטי ישראל, עם אחד וערבים זה לזה. האחדות בינינו היא סוד כוחנו ועוצמתינו הלאומית.
יחד, נבנה סוכה גדולה שתאיר את האחדות, ששמרה עלינו כעם באלפיים שנות גלות. כי השנה, אין זו סתם סוכה, השנה זו סוכת השלום בינינו, ומי ייתן ויתגשמו כל תפילותינו לטובה ונדע שקט ושלווה.

דווקא, בעת הזו שאלפים רבים מתושבי מדינת ישראל, נמצאים תחת איום בטחוני, מפונים מבתיהם – מתמודדים עם שכול, חולי מפציעות, וחרדה לגורל יקירהם החטופות והחטופים – דווקא ברגעים הקשים האלה, כולנו תפילה שיהיה לנו הכוחות לשמוח ולהרבות יותר בשמחה בחג, למען האנשים שבזכותם אנחנו חווים את התקומה – כל הלוחמים והלוחמות שלנו, אנשי ונשות כוחות הביטחון, הנופלים והנופלות, אשר חרפו נפשם כדי שנוכל לחגוג מחדש את חג הסוכות. לברך על ארבעת המינים ולהוסיף תפילה לשובם של 101 חטופים וחטופות שלנו, שעבורם נשמור כיסא בסוכה.

תודתי ברגעים אלה גם לכל עובדי העירייה, לצוותי החירום והביטחון, לאנשי כיתת הכוננות העושים על משמרתם כדי שיהיה לנו חג שמח.
וכדי שהשמחה תהיה שלמה, דווחו לנו על כל אירוע שנראה לכם חשוד על מנת שנוכל להעביר את החג בשלום בעיר היפה והאהובה שלנו.

חג שמח אשדוד!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*