פרוייקט ״חותם דיגיטלי״ עולה לרשת

פרוייקט ״חותם דיגיטלי״ עולה לרשת

בעידן האינטרנט כל תוצאת חיפוש בגוגל, סרטון ביו-טיוב וערך בוויקיפדיה הינם בעלי משמעות. עבור ערים מובילות בעולם, הדבר יכול להשפיע על ביקורי תושבי חוץ, תדמית עירונית, זרימת משקיעים ועוד. כעת, פרויקט חדש מבקש לעדכן את איך שאשדוד מוצגת ברשת ולהוסיף מידע ותוכן ויזואלי עדכני על העיר, המקומות המרכזיים בה והאישים השונים שעיצבו את התפתחותה

פרויקט "חותם דיגיטלי" מבקש לצמצם את הפער בין אשדוד שהתפתחה רבות בשנים האחרונות לכפי שהיא מוצגת ברשת האינטרנט. האופן בו מוצגת עיר באינטרנט הינו בעל משמעות קריטית להתפתחותה ולתדמיתה ולכן ישנה חשיבות מכרעת לעדכן את המידע המצוי ברשת לגבי העיר בהתאם לפיתוחה במציאות.

בין הפעולות שכוללת היוזמה: עדכון ויצירת ערכים חדשים בוויקיפדיה על מקומות מרכזיים בעיר ואישים שונים שעיצבו את אשדוד לאורך השנים , העלאת תמונות של אתרים מיוחדים ותיירותיים בעיר למאגרי הרשת השונים, פנייה לגוגל בבקשה לעדכן את צילום הרחובות בעיר שנעשה לפני מספר שנים והכללת פארק אשדוד-ים וחופי העיר בשירות ה- Street View החדשני והפופולרי ועוד.

ביטון עם משתתפי הפרויקט - חותם דיגיטלי

הפרויקט מתקיים בשיתוף פעולה עם סטודנטים ובני נוער אשדודים שלוקחים חלק ביוזמה וגם מובילים חלק מן הרעיונות לשיפור הנראות של אשדוד ברשת.

משפרים את פני העיר - ברשת

"האינטרנט הוא כלי חשוב עבור עיר צומחת כמו אשדוד", מציין נאור ביטון, יועץ ראש העיר לענייני ממשל וקהילה שיזם את הפרויקט. "עלינו להשתמש בכלים החדשניים שהרשת מציעה על מנת לסייע לפיתוח העיר. באשדוד יש את החופים היפים בישראל, אתרים ואירועים מיוחדים לכלל הציבור, תרבות חיי לילה שמתפתחת ועוד – הדברים הללו צריכים להיות מיוצגים באופן ראוי יותר באינטרנט, וזאת המטרה שלנו".

יו"ר מועצת התלמידים של אשדוד טל וקנין שלוקחת חלק ביוזמה מסכימה עם ביטון, "כולנו גאים בעשייה וההתפתחות של העיר, אך המידע החסר ברשת עלול לגרום לנו לפספס הזדמנויות".

שילוב בני הנוער והסטודנטים מאפשר להם לקחת חלק בפעילות תוכן משמעותית, להכיר ולתפעל את כלי התוכן האינטרנטיים השונים וגם ללמוד לעומק על העיר בה הם חיים.

סטודנטים ותלמידים אשר מעוניינים להצטרף ולסייע בהתנדבות לפרויקט יכולים לפנות במייל לכתובת: [email protected]

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*