שנה לשביעי באוקטובר בכיוונים

שנה לשביעי באוקטובר בכיוונים

שנה אחרי השביעי לאוקטובר וכיוונים מזמינים את צעירות וצעירי אשדוד לחודש של התבוננות פנימית, להתמסרות ולביטוי אישי. החודש הקרוב מציע פעילויות אליהן תוכלו להירשם בלינק הבא:  https://tickchak.co.il/69367, ובחודש אוקטובר יושק מגזין וואקום – מגזין כיס המשמש פלטפורמה לאמנים מקומיים ולפרסום יצירות בסגנונות שונים.

במציאות החיים המורכבת בה אנחנו חיים, לצד הטראומה והכאב, הכמיהה לחיבור וצמיחה, רבים מהצעירים מוצאים עצמם בתהליך של ריפוי והתחזקות המשפיע על כל רובד בגוף ובנפש. מתחם גופנפש במרכז כיוונים מציע תוכן וסדנאות התומכות בתהליך העיבוד שלנו, בו יתקיימו סדנאות מדיטציה ואקרו יוגה, הרצאת אורח ומפגש קהילה. לינק הרשמה לפעילויות: https://tickchak.co.il/69367

מרכז כיוונים מזמין את צעירי העיר להרצאה מיוחדת ומעוררת השראה, "טראומה בראי הבודהיזם". המרכז יארח את מאנקי – אופיר ג׳יי רוק, מורה לפילוסופיות מהמזרח, שידבר אתנו על הפחדים והטראומות שכולנו חווים השנה כעם וכיחידים, ונלמד מה יש לגישות המזרח להציע, כיצד להתמודד וכיצד לעמוד מול הקשים שעולים בתקופה הזו. האירוע ביום שני, 16.9 בשעה 19:30, באולם המרכז.

פעילות נוספת תערך ביום שישי בחצר של כיוונים, 20.9 בשעה 10:00-13:00, שנועדה לשתף, לחבק ולקחת יחד אוויר עם סדנאות יוגה, טבילה באמבטיית קרח, בר בריא, ועוד.

את החודש נסגור בתערוכה שיתופית "שנה" בגלריית וואקום, יום שני 23/9/24 החל משעה 18:00. אמנים ואמניות מקומיים יציגו בתערוכה יצירות אומנות מסגנונות וטכניקות שונות, ויתנו ביטוי לאינטרפרטציה האישית של כל אחד מהם לשנה המורכבת שעברה ולשנה החדשה שבפתח. אם אתם מעוניינים לקחת חלק בתערוכה, הזדמנות אחרונה להגשת חומרים במייל: [email protected]

בחודש אוקטובר המרכז ישיק את המהדורה השישית של פאנזין "וואקום" – מגזין הכיס של כיוונים, המהווה פלטפורמה לאומנים מקומיים לפרסום יצירות בסגנונות שונים. השקת המהדורה כחלק מערב המוקדש למפגש של שיח ושיתוף, הדלקת נרות ותפילה לשנה הקרובה.

 

הצטרפו לקבוצת הווצאפ השקטה וקבלו חדשות ישירות לנייד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*