אין שינוי בהנחיית פקע״ר, אבל אלה הסופרים שישארו פתוחים

אין שינוי בהנחיית פקע״ר, אבל אלה הסופרים שישארו פתוחים

נכון לרגעים אלה אין הנחיות חדשות מה שאי אפשר להגיד על כמות האיומים על ישראל. במקרה וחלק מהאיומים יתממשו זה האייטם שיעניין אתכם יותר מהכל, מי פתוח ומי יספק לנו אוכל במקרה של התקפה.

אלו הסניפים שימשיכו לפעול ולתת שירות לציבור גם במצב מלחמה ופגיעה בעורף, בהתאם למצב ולהנחיות פקע"ר: גובש מנגנון תיאום מול הרשתות והרשויות המקומיות, לצורך תיעדוף סניפים אלה בכל הנוגע לאספקת אנרגיה ומלאים, וכן לצורך תיאום הפצת המידע לציבור בנוגע לפעילותם השוטפת של "סניפי הברזל".

לצד המלצת פקע"ר להחזיק בכל בית מוצרים שיוכלו לתת מענה ל-3 ימי שהייה, בהם מזון, מים, תרופות, מוצרי טואלטיקה, סוללות נטענות לנייד, טרנזיסטור הפועל על סוללות ועוד, קיים משרד הכלכלה דיונים פנימיים בחודשים האחרונים עם משרד הבריאות, רח"ל ופקע"ר, וגיבש רשימת מוצרי מזון להצטיידות לעת חירום.

יש גם המלצות מה צריך לקנות…

רשימת מוצרי המזון עליה ממליץ משרד הכלכלה כוללת מוצרים יבשים שאינם מצריכים בישול כמו טחינה גולמית, אגוזים, קוסקוס, בורגול, שיבולת שועל, שימורים שונים, טונה, מנה חמה, ביסקוויטים, פריכיות, קרקרים, פירות יבשים, קטניות מבושלות, חמאת בוטנים, דבש, סוכר, חלבה, תה, קפה וכו'.

לכמה זמן צריך לקנות?

 3-7 ימים תוך הנחיה לרשתות השיווק להיערך עם מלאים מתאימים להצטיידות האוכלוסייה, המשרד מקיים בדיקות שוטפות ונמצא כי יש די מלאים ברשתות, במרלוגים ובייצור, ואין כל צורך באגירת מזון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*