אליפות גלישה לזכרו של גילי שניאור ז"ל לציון 22 שנה למותו

אליפות גלישה לזכרו של גילי שניאור ז"ל לציון 22 שנה למותו

המקרה הטראגי של גיל שניאור ז״ל עדיין מהדהד בקרב קהילת הגלישה המקומית, הרבה בזכות התחרות אותה מקיים גיסו, עוזי סרוסי מידי שנה, תחרות שהפכה למוסד ומסורת בעיר.

בכל שנה רגילה מתקיימות כמה וכמה תחרויות גלישה אותן מארחת העמותה לקידום הגלישה באשדוד עבור קהילתה המקומית, השנה, בשל המלחמה לא התקיימו תחרויות, לוותר על המסורת של זה כבר היה יותר מדי, עוזי ב=סרוסי, שנשוי לאחותו של גיל שניאור ז״ל, כוכי עומד מאחורי המיזם אבל לא לבד, קהילת גולשים שלמה נמצאת כאן כדי לעזור ורשות הספורט באשדוד מסייעת אף היא לתחרות המסורתית שתתקיים השנה באופן חריג בחוף לידו, זאת בשל שיפוצים בחוף גיל, שקרוי על שמו.

שגיא אפשטיין,  גולש מקומי ותיק השופט הראשי של התחרות האירוע יחל בשעה 7:00 בבוקר עם המקצה הראשון, וצפוי להסתיים בשעה 15:00, אז יוכרזו הזוכים ויחולקו גביעים ופרסים מתנת בילבונג.

הקטגוריות בתחרות כוללות את גילאי עד 18, סניורס, אופן ולונגבורד. מעל 50 גולשים כבר נרשמו לתחרות, ורבים מהם הם מבין הגולשים המובילים באשדוד. התחרות צפויה להיות מאתגרת ומעניינת במיוחד.

 

 

התחרות תציין 22 שנים למותו של גיל שניאור שנפל אל מותו משובר הגלים, הסיפור של גיל הימם בזמנו עיר שלמה שהתקשתה להאמין.

במהלך כל התחרות יתקיימו לייבים באינסטגרם, ויפורסם קישור בביו לתוצאות לייב של המקצים. מיד לאחר סיום התחרות, תתחיל תחרות גלישה לילדים ונוער – זו השנה השלישית ברציפות.

 

ספרו לנו מי הם אנשי השנה שלכם/ן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*