הבריכה האולימפית בקריית הספורט בשלבים מתקדמים

הבריכה האולימפית בקריית הספורט בשלבים מתקדמים

את האצטדיון בקריית הספורט בצפון העיר כבר מזמן אי אפשר לפספס, מבנה מרשים ויוצא דופן שכל מי שנכנס ויוצא מצפון לא יכול לפספס, מה שפחות בולט בשלבים האלה של העבודה היא הבריכה האולימפית שהולכת ונבנית בימים אלה.

מדובר בבריכה מתקדמת שתקנה תנאים אופטימליים לכלל נבחרות השחייה ומשחקי המים לנבחרות המקומיות. מדובר בבריכה ייחודית ויוצאת דופן בנוף הישראלי, בריכת נירוסטה שהוזמנה במיוחד מהיצרן המוביל בעולם, כזאת בריכה ניתן למצוא רק במתקנים המובילים בעולם.

 

 

אופציה נוספת וייחודית לבריכה האולימפית באשדוד היא הרמפה האידראולית המאפשרת שינויי גובה של המים ורבגוניות של המשתמשים כך שלצד שימוש מקצועני והישגי יוכלו גם ילדי אשדוד ללמוד שחייה באותם תנאים ובאותו מתקן, עובדה שתשנה את החוויה והנגישות למקצועות השחייה.

לצד הבריכה יוקמו גם יציעים שישמשו לאירוח תחרויות מקצועיות ארציות ובינלאומיות.

אין ספק שמדובר בשידרוג עירוני ברמות הגבוהות ביותר, זאת לצד האצטדיון המטורף שנבנה ומתקדם בצעדי ענק לפתיחה וארנת הכדורסל שנמצאת בשלבי תכנון מתקדמים.

 

האצטדיון בקרית הספורט

 

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

בעשור האחרון השכלנו להבין שתנאים אופטימלים יכולים ומצליחים להביא להישגים משמעותיים בשלל הענפים, כך עשינו בג׳ודו כשהקמנו את מרכז המצויינות בג׳ודו ברובע טו׳ שכבר הפך לשם דבר ברמה הארצית ומככב בזירה הארצית והבינלאומית, הקמנו אולם יעודי עם תנאים אופטימלים ייעודיים לג׳ודו וההישגים ומספר החניכים עלה במאות אחוזים. כך עשינו גם במרכז לחינוך ימי, שיפצנו, רכשנו סירות וציוד איכותי וההשקעה חזרה מהר מאות עם כמות שייטים שמתחרה במרכזים הגדולים והמובילים בישראל.

כך נעשה גם בעולמות הכדורגל, הכדורסך והשחייה בקריית הספורט, אשדוד מובילה בגאון את התואר ״עיר הספורט של ישראל״ ולא מתביישת לחשוב אולימפיאדות ואירופה, ברור לי ולראש העיר שממונה על רשות הספורט שהכל עניין של תאריך ולא של יכולת. אנחנו מאמינים בספורטאים האשדודיים שכבר הוכיחו שאולימפיאדה זו לא מילה גסה ומכאן נותר רק לעלות.

 

ליחצו הצטרפו לקבוצת הוואצאפ השקטה. הטבות ועדכונים למצטרפים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*