הדרך לחשיפת המותג שלך: סטוריטלינג

הדרך לחשיפת המותג שלך: סטוריטלינג

עולם השיווק משנה את פניו על בסיס קבוע, כל זאת במטרה להתאים את עצמו למציאות הנוכחית. אם בעבר השיווק היה נעשה בדרך אחת, כיום הוא נעשה בדרך אחרת לגמרי. אחת מדרכי השיווק האפקטיביות ביותר בשנים האחרונות נקראת סטוריטלינג, וכעת יש לכם הזדמנות להכירה. מדובר על כלי שיווק עוצמתי שמטרתו לעורר רגשות ולהביא ליצירת קשר עמוק בין המותג לקהל היעד. לשיטת השיווק הזאת יש יתרונות רבים, והיא בהחלט עשויה להצעיד אתכם אל עבר מטרתכם. אז רגע לפני שאתם מגבשים אסטרטגיית שיווק מסוימת, מוטב כי תכירו את כל האפשרויות הניצבות לפניכם. בכל עסק הסיפור העסקי יכול להפוך לקלף משמעותי שיעשה את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון.

מה זה סטוריטלינג?

עבור בעל עסק ממוצע השם סטוריטלינג לא מצלצל מוכר, וזה דבר טבעי לגמרי. רק מי שמתעניין בשיווק יכיר את השם הקונקרטי של שיטת השיווק הזאת, אך מרביתכם מכירים אותה. במהלך שיטת השיווק הזאת משתמשים במילים ובתמונות כדי לספר סיפור. הסיפור כמו כל סיפור טוב אמור לסחוף את קהל היעד, ולגרום לו להאמין כי אתם עושים משהו אחרת. לא עוד מציאות בה אתם מתבססים על מילים כלליות, כאלה שכל בעל עסק אחר זורק לחלל האוויר. אם הלקוח הפוטנציאלי יכיר את הסיפור שקורה מתחת לפני השטח, הוא ירגיש אחרת ביחס אליכם. בזכות שיטת השיווק הזאת ניתן להגיע למצב של נאמנות רבה מצד הלקוחות, דבר שלא יהיה מובן מאליו.

יתרונות השיווק באמצעות סטוריטלינג

לא סתם שיטת השיווק הזאת זוכה לפופולאריות גבוהה בשנים האחרונות, היא מביאה איתה פלוסים רבים. אז מה אתם תשיגו במידה ותבחרו לשווק את העסק שלכם בדרך הזו? קודם כל אתם גורמים לכל אחד מהעוקבים אחריכם לפתח חיבור רגשי אליכם ולמותג שבבעלותכם. ברגע שיש חיבור רגשי, כל יחסי הכוחות משתנים וכל שיקול הדעת משתנה. מעבר לעניין הזה, הזכירות של סיפורים סוחפים ומרגשים היא גבוהה בהשוואה למילים שנאמרים מהפה לחוץ. בזכות סטוריטלינג תוכלו להבדיל את עצמכם מהמתחרים, ולגרום לכם להיות מעט שונים בהשוואה אליהם. ברגע שאתם מבדלים את עצמכם מהמתחרים, השמיים הם הגבול והאפשרויות הן רבות ומגוונות.

האתגר הניצב בשיטת שיווק זו

מה הבעיה לבצע סטוריטלינג באופן עצמאי? את השאלה הזאת המון בעלי עסקים שואלים את עצמם. השאיפה בסופה של הדרך תהיה להגיע למצב בו הם מצליחים לחסוך עוד כמה מאות שקלים. אך לא כולם יכולים לספר סיפור טוב, ובטח שלא להשיג את התוצאות הרצויות בסופה של הדרך. רק חברת שיווק מוכרת ומנוסה יודעת איך לקחת את המילים, ולשקף אותם בצורה נאמנה וטובה. בו בזמן, אתם אינכם אובייקטיבים מספיק כדי לספר את סיפורכם בצורה סוחפת ומרגשת. לעיתים כאשר תרצו לרשום סיפור טוב יהיה עליכם להסתכל על שני צידי המתרס.

שיווק באמצעות סטוריטלינג עם חברת Rize

שאלתם את עצמכם אל מי תוכלו לפנות כדי לקבל שיווק על ידי סטוריטלינג? הגעתם לכתובת הנכונה, אינכם צריכים לחפש עוד חברות שיווק. חברת Rize אומנם נחשבת לצעירה בתחום, אך כבר הספיקה לגרום לבעלי עסקים לקצור את הפירות. החברה הוקמה מתוך מטרה אחת ברורה לספר את הסיפור העסקי שלכם בצורה קצת אחרת. לא עוד אותן מילים מכובסות שכבר נמאס לשמוע אותן, אלא סיפור מעט שונה עם נופך אחר. אז למה אתם מחכים? אם נמאס לכם לראות את כל המתחרים משאירים לכם אבק, זה הזמן שלכם לעשות מעשה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*