הישגים לנבחרת השחייה האומנתית של אשדוד

הישגים לנבחרת השחייה האומנתית של אשדוד

נבחרת השחייה האמנותית של אשדוד קצרה לא מעט הישגים באליפות ישראל שהתקיימה לאחרונה במכון וינגייט. דור העתיד של נבחרת השחייה האומנותית מנבא אופטימיות לגבי המשך הדרך אבל זה לא בא בקלות, מדובר בהשקעה של שעות שבועיות רבות ובעידן הפיתויים הדיגיטליים מדובר בהישג מבורך.

הישגי הנבחרת שלנו:
נבחרת הילדות לגילאי 12 וצעירות יותר קטפו את רוב הפרסים על הפודיום וזכו:
  • מקום ראשון ושני בתרגיל הסולו
  • מקום ראשון ושלישי בתרגילי החובה
  • ומקום ראשון בתרגיל הדואט

 

 

בסך הניקוד הכללי זכו במקום השני בישראל לגילאי 12 ומטה והביאו גביע נוסף לבית באשדוד!

בגילי הצעירות זכו הבנות במקום הרביעי המכובד עם תרגיל משולב חדש וקשה ביותר על פי החוקים החדשים של הענף שחלו אחרי האולימפיאדה בטוקיו.
ובגילאי הנערות והבוגרות זכו הנבחרת שלנו מאשדוד במקום השני בתרגיל קבוצתי אקרובטי! תרגיל חדש ומרהיב ביופיו שמשלב ריקוד ואקרובטיקה במים ! הדורש כישורי ריקוד , כוח, עבודת צוות וכישורי אקרובטיקה גבוהים.

הנבחרת מתאמנת בניצוחה של המאמנת אלינה פרץ – מאמנת שהספורטאית שלה אותה גידלה ואימנה מגיל 5- שלי בבוריצקי- תייצג בתחילת אוגוסט בקרוב את ישראל באולימפיאדה בפריז, זאת כבר אחרי שיצגה את ישראל באולימפיאדה בטוקיו.
הנבחרת מאשדוד כבר רגילה לעמוד על הפודיום, והבנות יחד עם המאמנת אלינה פרץ ומנהלת האגודה יוליה אינגרמן- מכוונים הכי גבוהה ומציבים את אשדוד על המפה כאחת האגודות הגדולות והחזקות בענף המיוחד הזה "שחייה אומנותית".
האגודה אגב, היא אחת הוותיקות בעיר וקיימת באשדוד מאז שנת 1996.

בעבר זאת הייתה לולה מזור שניידר שהקימה את הנבחרת הראשונה. במשך השנים המון בנות מאשדוד השתתפו בנבחרת ישראל ומאז שלולה היגרה לקנדה, יוליה אינגרמן ואלינה פרץ ממשיכות לקדם את האגודה לגבההים חדשים !
גם היום 2 מבנות הנבחרת של אשדוד נכללות בנבחרת ישראל לנוער ולצעירות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*