חוזרים ללימודים מיום ראשון?

חוזרים ללימודים מיום ראשון?

ימי המלחמה דינמיים ולא צפויים, ומהווים זמן מבחן של ממש למערכות החירום – בעת חירום ניתן לראות עד כמה מערכות העורף עסקו בשימור ושיפור המל"ח (משק לשעת חירום) ומוגנות העורף.

מדינת ישראל חוותה הלם רציני, וכך גם מערכת החינוך. הראשויות כפופות לפיקוד העורף כמובן בכל האמור לשיבה ללימודים, אולם לדברי נציג פיקוד העורף "באפשרות ראשי הראשויות להחמיר את הוראות פיקוד העורף, ולא להקל".

עיריית אשדוד הוציאה היום הודעה לתושבים עם בשורה- החזרה ללימודים תעשה גם בקרב הגנים וכיתות א-ד יסודי, בתנאי שישמר השקט- ביום א' הקרוב.

עם פירסום הידיעה, החלו תגובות הורים ברשתות על הנושא, כאשר עולה מהן הצורך הרב של ההורים להשיב את השגרה, לצד החרדה הגדולה ממוכנות המערכת בה הילד לומד בעת אזעקה.

כך העלתה בפנינו אורלי, אם לשלושה- "אני עובדת, בעלי עובד ואנחנו חייבים את המסגרות, גם לנפש של הילדים, אבל עם כל הכבוד אני חושבת שמגיע לנו לדעת שהכל הפעם מתוכנן וידוע מראש. לא צריך להיות מופתעים כשמשהו קורה ופתאום להצטער ולשאול אחר כך איפה היינו".

 

מקלט, אילוסטרציה

 

עוד הוסיפה כי מבירור שהיא עשתה עם פיקוד העורף, כשיש אישור זה סימן שהכל בסדר, אך "שמישהו יגיד לנו שההגעה למקלטים בשעת חירום מסודרת ושהשמירה בבתי הספר רצינית".

לתלמידים נאחל חזרה בטוחה,

ונזכיר לשמור על הוראות הבטיחות מצילות החיים של פיקוד העורף.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*