טיילת החוף, אוגוסט 2024

טיילת החוף, אוגוסט 2024

מה כבר לא נאמר על הפוטנציאל התיירותי של העיר אשדוד עם רצועת החוף הנדירה שהתברכנו בה. נכס אדיר שזכתה בו העיר וכל מה שנותר זה לפתח, לטפח ובעיקר לנהל.

אין טען לפנות לתגובת העירייה או לחברה לתיירות כי תשובתם תהיה ברורה ואולי נכונה וחוקית: מדובר בשטחים פרטיים ולעיריית אשדוד אין יכולת להתערב. הם בטח גם יפנו אותנו לטיילת החדשה שלא מזמן הסתיים פיתוחה, וכן היא יפה אך כשמטיילים בה באמת ומסתכלים גם מזרחה אין לנו הרבה במה להתגאות.

כשיורדים לקרקע מצילומי הרחפן המרהיבים של העיר נותרו לא מעט פינות מוזנחות שמזכירות הכל חוץ מעיר תיירות, הזנחה פושעת של נכסים (פרטיים) שעומדים כמו ספינות טרופות וחלודות והופכות באל כורחנו, התושבים לנוף הקבוע בהליכת הבוקר או הליכה בכלל.

 

 

הגיע הזמן לשנות את גישת העירייה בהתייחסות למשכירי הנכסים בקו החוף, לא מדובר בעוד השכרת נכס אלא להתחייבות להיות חלק מקו נוף עירוני, גם אם זה כרוך בהסדרים מסויימים של ארנונה והטבות לסוחרים בתנאי שהתחייבו לטפח את העסקים ולייצר רצף של קו חוף אסתטי ונעים לעין.

לא יכול שבשנת 2024 תושבי אשדוד, שלא לדבר ל תיירים מחוץ לעיר והארץ ייחשפו למראות כאלה.

הטיילת המרוצפת וההשקעות בחוף לידו ומי עמי ראויות לציון, גם זה קרה אבל זו מלכודת זהב, מצד אחד מאוד נעים ללכת לקו החוף המדהים של העיר הזאת וברגע שמסיטים את הראש נתקלים בתמונות הכל כך לא נעימות האלה.

 

 

אנחנו כבר לא בזמנים שצריכים להגיד תודה על כל השקעה עירונית בקו החוף למרות שאין בעיה לפרגן על עשייה, להזכיר לכולנו מדובר בכסף של התושבים ובהיעדר בריכות עירוניות שזה מחדל אחר לגמרי חוף הים הוא המפלט האולטימטיבי, ובנוסף מהווה מקור תיירות ראשון במעלתו, לכן, לצד עבודת פיתוח תצטרך העירייה לחשוב על רפורמה בנושא קו החוף ומסלול שיעודד פיתוח חזות עסקית מטופחת אחרת כל ההשקעה תיבלע לצד תמונות הזנחה של עסקים שכשלו.

 

צילום: בני כהן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*