טריאתלון 2024 הסתיים בהצלחה יתרה

טריאתלון 2024 הסתיים בהצלחה יתרה

טריאתלון 2024 בצל מלחמת ״חרבות ברזל״ הסתיים הבוקר בהצלחה בו לקחו מעל 500 איש ומהווה שת״פ בין איגוד הטריאתלון הישראלי ורשות הספורט העירונית הסתייים הבוקר (שישי). הטריאתלון שהתקיים בחוף הריוויירה הדרומי של העיר וכלל את שדרות משה דיין עד כיכר המפרשיות (סלוניקי) היווה עבור המשתתפים במרוץ הקשה הזה סוג של נחמה. אשדוד היא אחת הערים הנוחות והמתאימות ביותר לסוג כזה של תחרות. הוא מכיל את כל היתרונות בין היתר שדרה רחבה דו כיוונית עם קירבה ממשית לים המתאימה למקצה הריצה והרכיבה כמו כפפה.

 

רוכבים בכיכר השנמש

 

גם השנה, למרות הקושי הגיעו כ-500 משתתפים מכל פינה פינה בארץ כדי לקחת חלק באירוע הטריאתלון הססגוני המדהים הזה, החל מנוער איכותי שנראה במספרים גדולים מידי שנה ועד לגילאי העשור השביעי, אין מילה אחרת לתאר את האירוע מאשר חגיגת ספורט אמיתית. ומאתגרת.

 

מייצג את העיר בכבוד, אילן בן עדי מנכ״ל העירייה

 

ההזנקה לטריאתלון היתה עם אור ראשון לאחר סידורי המצופים במים בשעה 06:00 המסלולים חולקו לכמה וכמה קטגוריות וכל קטגוריה הוזנקה במרווחים של 10 דקות האחת מהשנייה.

מראות מיוחדים שניתן היה לראות היו ספורטאים וספורטאיות עם מוגבליות כאלה ואחרות מתגברים ועושים מסלול שגם צעירים בריאים לא יכולים לו. הרוח הספורטיבית בתחרויות כמו טריאתלון מביאה את השיא של קצה גבול היכולת ומי שבא וראה מקרוב יכל גם להעריך.

 

 

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״גם  השנה אני רוצה לחלוק עם תושבי העיר אשדוד את המחמאות שקיבלה העיר אשדוד מכמות בלתי נתפסת של מתמודדים שהגיעו בשעות הבוקר המוקדמות לעירנו היפה. חלקם גם לן את הלילה במלונות העיר, המחמאות שייכות לכולנו, כתושבי העיר. לראות אירוע מרשים כזה שמקשט את שדרת משה דיין ואת חוף הריוויירה הדרומית זה מחזה שממלא אותי גאווה, על אחת כמה וכמה בתקופת המלחמה שהלב מלא כאב. תודה לכל מי שטרח לעמול בשעות המוקדמות של יום שישי כדי שהאירוע המרהיב הזה יסתיים בהצלחה״.

 

הצטרפו לקבוצת הווצאפ השקטה וקבלו חדשות ישירות לנייד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*