כבוד גדול לליאור לוק מאמן מכבי אשדוד בכדורעף נשים

כבוד גדול לליאור לוק מאמן מכבי אשדוד בכדורעף נשים

בשם איגוד המאמנים הישראלי, הנני שמח להביא לידיעתך, כי הוועדה הציבורית, בראשותו של רן קוניק ,ראש העיר גבעתיים ויו"ר הוועדה לתרבות ולספורט במרכז השלטון המקומי, ויו"ר הוועדה הציבורית לקביעת המאמנים/ות המצטיינים לשנת 2024, בחרה בך כמאמן מצטיין לשנת 2024, בקטגוריה:

קידום מקצועי של ענף הספורט.

זה טקסט מתוך המכתב שקיבל השבוע מאמן מכבי אשדוד בכדורעף נשים ליאור לוק.

לא מדובר על עוד עונה טובה בתחום כדורעף נשים אלא בקידום מקצועי של ענף ספורט, זכות ששמורה לאנשים מיוחדים עם עשייה ייחודית.

ענף הכדורעף לא הגיע במקראה לעיר אשדוד, מאחורי הקלעים היתה עבודה אינטנסיבית והשקעה כספית לא מבוטלת של רשות הספורט ודחיפה אישית של מנכ״ל הרשות יורם אסרף, גם כשהניסיון הראשון לא צלח המשיכו באשדוד להאמין ותחת השידוך למכבי אשדוד מצא ליאור לוק בית חם באשדוד ומשם השאר היסטוריה. חתיכת היסטוריה.

מכבי אשדוד בכדורעף נשים חלקה את הטריפל ההיסטורי של מחזיקות הגביע בשנה ההיסטורית הקודמת בה לקחו חלק גם קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, וקבוצת הנשים של מכבי בנות אשוד בכדוסל.

 

 

מצ״ב תקציר המכתב שקיבל ליאור לוק מאיגוד המאמנים הישראלי

 

לכבוד

ליאור לוק, מאמן כדורעף

שלום רב,

בשם איגוד המאמנים הישראלי, הנני שמח להביא לידיעתך, כי הוועדה הציבורית, בראשותו של רן קוניק ,ראש העיר גבעתיים ויו"ר הוועדה לתרבות ולספורט במרכז השלטון המקומי, ויו"ר הוועדה הציבורית לקביעת המאמנים/ות המצטיינים לשנת 2024,
בחרה בך כמאמן מצטיין לשנת 2024, בקטגוריה: קידום מקצועי של ענף הספורט.

טקס הענקת אות ההצטיינות יערך במשכן הכנסת בחסות חה"כ סימון דוידסון יו"ר השדולה לספורט בכנסת, ביום ג' יא חשון ה – תשפה 12.11.2024 בשעה 14:00-12:00 מגה

אנו מברכים אותך על הבחרך כמאמן מצטיין לשנת 2024 ומאחלים לך בריאות והמשך עשייה חשובה בתחום התמחותך עוד שנים רבות.

בברכה

ד"ר אורי שפר

מנכ"ל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*