מוטה ברגר יצא להליכה… ולא חזר.

מוטה ברגר יצא להליכה… ולא חזר.

מי שהיה מנהל נמל אשדוד, ומילא מגוון תפקידים ציבוריים בכירים ראה ועשה כל כך הרבה ב-81 שנות חייו, יצא להליכת ערב שגרתית ממנה לא חזר. מוטה נדרס למוות כשחצה את הכביש בצומת של שד' משה דיין ודקר, ברגר נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים ברזילי, למשפחה היתה תקווה שייצא מזה, אך במהלך הלילה מצבו הידרדר במהירות והוא נפטר.

המשפחה מתקשה לעקל את המוות ה״מיותר״ לפי הגדרתה, בנו, יוסי, בעלי מועדון הגלישה WAVES בעיר ודמות מאוד מוכרת, איש ים וגולש ותיק מספר שכשהגיעו לבית החולים ברזילי אובחן שבר די מורכב באגן ושבר בצלע, לא משהו שמתים ממנו, ״היינו בטוחים שהוא ייצא מזא, הוא היה איש חזק״ אך במהלך דקות ספורות החל מצבו להתדרדר עד שבסופה נאלצו הרופאים ההמומים לקבוע את מותו מבלי להבין מה באמת קרה ולמה.

בדף שלו בפייסבוק כתב היום יוסי לצד התמונה שמופיעה כאן, תמונת יום ההולדת ה-81 של אביו: "התמונה הזו צולמה רק לפני ארבעה חודשים ביום ההולדת שלך ואז כתבתי: "חוגג יום הולדת 81 לאיש הכי מדהים שזכיתי להכיר, יום הולדת שמח אבא!". מאתמול בלילה אתה לא איתנו. מנהל נמל אילת, מנהל נמל אשדוד, מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות , איש עסקים מחונן אבל מעל לכל אדם עם לב שלא נגמר שתמיד היה לצידי בצמתים חשובים בחיים ובקבלת החלטות מורכבות ומשמעותיות.

הסרגל הכי ישר לעולם לא ישתווה ליושר ולהגינות שלך. אבא, יהיה קשה להמשיך בלעדיך, קשה מאוד. מקווה שבמקום שאתה נמצא אתה יכול להרגיש את האהבה הגדולה שלי אליך לפחות כמו האהבה האין סופית שחוויתי ממך בכל שנייה ורגע".

ברגר שהיה בעבר גם מנהל נמל אילת ומנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, הותיר אחריו רעיה, הדסה, שני בנים, יוסי וישי ושישה נכדים.

במשטרה חוקרים את נסיבות התאונה וגבו את עדותה של נהגת הרכב הפוגע, תושבת העיר בת 36.

ברגר הוא ההרוג השישי בתאונות דרכים בכבישי אשדוד מאז תחילת השנה.

טרם ניתן מועד להלוויה וזאת בגלל שהאח ישי נמצא בחו״ל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*