מייה שם על הקמפיין של ריקי דלאל: ״כל התקופה בשבי דמיינתי את החתונה שלי״

מייה שם על הקמפיין של ריקי דלאל: ״כל התקופה בשבי דמיינתי את החתונה שלי״

אין לנו הרבה הזדמנויות להתרגש לטובה בעשרת החודשים האחרונים, אחת לכמה מגיע אייטם שאתה מתרגש לשבת על המקלדת ולהתחיל לכתוב. האייטם הזה הוא אחד כזה. מי ייתן ויבואו עוד 109 סיפורים כאלה. מייה שם, שריגשה את כולנו כששוחררה משבי החמאס בעיסקה הגדולה די נחבאה אל הכלים והתעסקה בינה לבין משפחתה בשיקום היד הפצועה שכל ישראלי מכיר. לאחרונה ריגשה אותנו מייה כשהצליחה להחזיק את הטלפון הנייד בכוחות עצמה, דבר בסיסי לכולנו ועולם שלם בשבילה.

זה היה הסימן הראשון של חזרה לשפיות וההצעה של מעצבת שמלות הכלה הבינלאומית ריקי דלאל היה ככל הנראה הצעד לחזרה של מייה לחיים.

 

ספרו לנו מי הם אנשי השנה שלכם/ן

 

מייה סירבה לכמה וכמה הצעות שהגיעו ככל הנראה בטיימינג בעייתי מבחינתה, ההצעה של ריקי דלאל הגיעה בזמן הנכון ובעיקר עם המסר הנכון, שמלת כלה. בדיעבד הסתבר שמייה דמיינה בכל התקופה כתמריץ לשמור על כוחות נפשיים את חתונתה, חלמה על שמלה בלבן והנה מגיעה ההצעה שתגשים את החלום ועוד בעיצוב ייחודי של ריקי דלאל. בפרסומת מככבות גם סופי גינצבורג, דוגמנית פלאס סייז וליהי בלכר. הכללתן מדגישה את מחויבותה של ריקי דלאל לגיוון וייצוג באופנת כלות.

 

מייה שם לובשת לבן. עיצוב ריקי דלאל

 

ריקי דלאל: "החוזק והאלגנטיות שלה הופכים אותה לשגרירה המושלמת לקולקציית שמלות הכלה המגוונת שלנו."

ריקי דלאל, הידועה כבר שנים כמעצבת שמלות כלה בינלאומית, והמעצבת הרשמית של פרוייקט ההלבשה הכי גדול בטלויזיה, "רוקדים עם כוכבים", בחרה במייה שם כמובילת הקמפיין. שיתוף הפעולה שלה עם ריקי דלאל מסמן צעד מרשים במסעה. "החוסן והחן של מיה הם תכונות שאנו מעריצים עמוקות", אומרת ריקי דלאל. "החוזק והאלגנטיות שלה הופכים אותה לשגרירה המושלמת לקולקציית שמלות הכלה המגוונת שלנו."

המותג של ריקי דלאל נרדף לרב-גוניות ותפירה מותאמת אישית, ומציע מגוון רחב של שמלות כלה המתאימות לכל כלה. עם סניפים בתל אביב ובאשדוד, המותג הפך ליעד מועדף לכלות המחפשות שמלות ייחודיות ומותאמות אישית. בין אם מדובר בעיצובים נועזים, שמלות פלאס סייז, שמלות צנועות בכל סגנון ובכל מידה, ריקי דלאל מבטיחה שכל כלה תמצא את השמלה המושלמת עבורה.

הפרסומת, שתשודר בברייק הפרסומות בקשת, מדגישה את מחויבותה של ריקי דלאל להכללה וגיוון באופנת כלות. כל שמלה מעוצבת כדי לחגוג את מבנה הגוף הייחודי של הכלה והעדפות הסגנון שלה. הקולקציה מציגה עיצובים מורכבים, בדים יוקרתיים ותשומת לב קפדנית לפרטים, ומבטיחה לגרום לכל כלה להרגיש מיוחדת ביומה הגדול.
ריקי דלאל מזמינה את כולם לצפות בפרסומת, המציגה את הקולקציה החדשה ואת הנוכחות הכובשת של מיה שם, סופי גינצבורג וליהי בלכר.

 

צילום: יח״צ ריקי דלאל

 

ליחצו הצטרפו לקבוצת הוואצאפ השקטה. הטבות ועדכונים למצטרפים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*