ממה חולדות מפחדות? המדריך שיעזור לכם להתמודד עם המכרסם

ממה חולדות מפחדות? המדריך שיעזור לכם להתמודד עם המכרסם

ניסיתם פעם להיכנס "לראש" של חולדה שמסתובבת לכם בבית? אם המחשבה הזו לא חלפה בראשכם, כנראה שנתתם לפחד להשתלט עליכם יותר מדיי.
אז הנה משהו שיעודד אתכם מעט. לא רק אתם מפחדים מחולדות, גם להן יש כמה חולשות ופחדים שמרתיעים אותן. במאמר זה נסקור את הפחדים העיקריים של החולדות, נציג שיטות טבעיות להרחקתן ונבין למה מדבירים וחולדות זה כנראה השילוב המושלם. (לפחות כדי להיפטר מהן). בואו נצלול לתוך ראשן של החולדות ונבין איך אפשר להתמודד איתן.

בואו נגלה את הסוד: ממה חולדות מפחדות?

לחולדה יש כישורי הסתגלות ואינטליגנציה מפותחת ביחס למזיקים אחרים, כך שהיא אינה נרתעת בקלות ונמצאת כמעט בכל מקום. יחד עם זאת, יש לה כמה נקודות חולשה שכדאי להכיר.

  • אור ומקומות חשופים – חולדה טיפוסית אוהבת לשהות במקומות אפלים וחשוכים, כמו בתוך מחילות, צינורות, מחסנים, או בסביבה חשוכה ונסתרת. אורות חזקים או אורות מהבהבים גורמים לחולדה לאבד את הביטחון שלה ולהרגיש פגיעה, ומכאן היא כבר תדאג למצוא מקום מסתור אחר.
  • רעשים חזקים – רעשים בלתי צפויים כמו גרירת רהיטים, דלת שנטרקת בחוזקה, מוזיקה בווליום גבוה, רעשי קולות של בעלי חיים אחרים או שימוש במכשירים אולטראסונים, יכולים להרתיע את החולדה ולגרום לה לברוח מהמקום.
  • ריחות – לחולדה יש חוש ריח מפותח, כך שאפשר לנצל את היתרון הזה ולהשתמש בו לרעתה. חולדה נרתעת מאוד מריחות מסוימים כמו ריח של טורפים אחרים (חיות מחמד שנמצאות בסביבה), ואפילו ריחות שתמצאו בכל בית כמו מנטה חריפה, נענע, פלפל חריף, ושום.
  • הדברה – הדברת חולדות היא ללא ספק הדרך המפחידה ביותר עבור החולדות, והיא גם מביאה עמה תוצאות מועילות. להבדיל משיטות הפחדה אחרות שהחולדה יכולה למצוא להן פתרון חלופי אחר, להדברה מקצועית אין דרך חזרה עבור החולדה, וזאת הדרך הטובה ביותר להיפטר ממנה.

הופכים את היוצרות: כך תשתמשו בטכניקות הפחדה נגד חולדות בבית

זה לא מריח טוב! ניצול חוש הריח:

  • מכינים תערובת טבעית שדוחה חולדות. ערבבו בצל, שמן אתרי בניחוח מנטה, פלפל חריף ושום בקערה. יש להניח את התערובת הנוזלית במקומות המסתור של החולדה, והניחוחות החזקים יגרמו לה לברוח מהמקום.

רעש וצלצולים! ניצול הפחד מרעשים:

  • השאירו את הטלוויזיה דולקת כשאתם לא בבית או במהלך הלילה, ואם אתם ממש רוצים להרחיק את החולדה ולא להפריע למנוחת הלילה שלכם, השתמשו במכשירים הפולטים גלי קול בתדר גבוה. הקולות הללו נשמעים היטב למכרסם, אך לא נשמעים לאוזן האנושית.

יש אור בקצה המנהרה! ניצול הפחד מאור:

  • אם החולדה מסתתרת במרתף, עליית גג, מחסן או חדר נטוש, פשוט הדליקו את האור או התקינו תאורה חזקה. אורות או פנסים מהבהבים ישפיעו אף יותר, וניתן גם להשתמש בתאורת לד כחולה שמשבשת את ראיית הלילה של החולדה.

מהם החסרונות בשיטות ההפחדה נגד חולדות?

החולדה היא חיה עקשנית ומתוחכמת, ושיטות טבעיות כמו ריחות לא נעימים, רעשים חזקים או אורות בוהקים, לא תמיד ירחיקו את החולדה, וגם אם כן זה לא יישאר כך לאורך זמן. מה גם שהשיטות הללו דורשות תחזוקה שוטפת, הן מצריכות התעסקות והקרבה, ומועילות באופן זמני.
מעבר לזה, חולדה מסוגלת לפתח עמידות כלפי גירויים מסוימים, כך ששימוש בשיטה כזו או אחרת אינה פותרת את שורש הבעיה.

מה עושים אם החולדה לא מפחדת?

בעוד שהשיטות שהוצגו כאן מיועדות להרתיע את החולדה, חשוב להדגיש שזו חיה מתוחכמת וסתגלנית, כך שהיא בקלות יכולה למצוא דרכים אחרות לעקוף את המכשולים, או פשוט לעבור למקום אחר בבית.
במקרים שבהם ניסיתם הכל והחולדה עדיין נמצאת בסביבה, זה הזמן לבצע הדברה יסודית ומקצועית על ידי לוכד חולדות מיומן.
הדברת חולדות היא פתרון אפקטיבי ואמין ביותר, אשר מיועד גם להרחיק את החולדות וגם למנוע את חזרתן למשך תקופה ארוכה.
הזמנת מדביר מקצועי יעניק לכם את השקט הנפשי שאתם זקוקים לו, תוך שימוש בידע ובניסיון רב, שימוש בשיטות מתקדמות ומגוונות לחיסול החולדות, בדרך הבטוחה והמוגנת ביותר עבורכם.

לסיכום, זה הזמן להניח את הפחד בצד, כי חולדות ומדבירים זה ללא ספק השילוב המושלם והדרך הוודאית והיעילה ביותר להיפטר מחולדות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*