מרכז הטניס העתידי וחשיבות ההשקעה במתקני ספורט איכותיים להצלחות אולימפיות

מרכז הטניס העתידי וחשיבות ההשקעה במתקני ספורט איכותיים להצלחות אולימפיות

אם‭ ‬קריית‭ ‬הספורט‭ ‬תהיה‭ ‬הפנינה‭ ‬הצפונית‭ ‬של‭ ‬העיר,  ‬קבלו‭ ‬את‭ ‬הפנינה‭ ‬הדרומית‭, ‬מרכז‭ ‬טניס‭ ‬המשתרע‭ ‬על‭ ‬40‭ ‬דונם‭ ‬ויכלול‭ ‬כ‭-‬20‭ ‬מגרשי‭ ‬טניס‭, ‬4‭ ‬מגרשי‭ ‬פאדל‭, ‬2‭ ‬מגרשי‭ ‬סקווש‭ ‬ומגרש‭ ‬מרכזי‭ ‬מקורה‭ ‬עם‭ ‬עם‭ ‬2,000‭ ‬מקומות‭ ‬ישיבה‭ ‬עם‭ ‬כל‭ ‬הפסיליז‭ ‬המתאימים‭ ‬לאירוח‭ ‬אירועים‭ ‬בינלאומיים‭. ‬מרכז‭ ‬הטניס‭ ‬באשדוד‭ ‬לא‭ ‬יהיה‭ ‬דומה‭ ‬לשום‭ ‬מתחם‭ ‬טניס‭ ‬שאתם‭ ‬מכירים‭, ‬התכנון‭ ‬המקדים‭ ‬וחוויית‭ ‬המשתמש‭ ‬לוקחת‭ ‬את‭ ‬עולמות‭ ‬הטניס‭ ‬למחוזות‭ ‬אחרים‭.

ועדת המשנה לתכנון ובניה צפויה לאשר בשבוע הבא את תכנית הבינוי לקריה, שצפויה לקום בסמוך לחוף הריבייריה ורובע י"ז, בצמוד למתחם השיקום של נכי צה"ל ומלון לאונרדו.

נזכיר‭ ‬בראש‭ ‬ובראשונה‭ ‬את‭ ‬הלוקיישן‭, ‬צמוד‭ ‬לים‭, ‬בלב‭ ‬הריביירה‭ ‬הדרומית‭ ‬בסמוך‭ ‬לבית‭ ‬הלוחם‭ ‬שנבנה‭ ‬ולמלונות‭ ‬הריביירה‭ ‬הדרומית‭ ‬של‭ ‬העיר‭ ‬אשדוד‭, ‬עיצוב‭ ‬ארכיטקטוני‭ ‬והתחשבות‭ ‬בכל‭ ‬הפרטים‭ ‬לחווייה‭ ‬שעדיין‭ ‬לא‭ ‬הכרנו‭.‬

צוות מנצח, המנכ״ל והממונה יורם אסרף ויחיאל לסרי

רשות הספורט באשדוד פועלת מזה כעשור על שידרוג מתקני הספורט, בניית מתקנים ייעודיים לענפי ספורט שונים כחלק מבניית המטרייה העירונית ומתן במה לשלל ענפים וקידום המצויינות.

מהבולטות בהשקעות רואים היום את האצטדיון העירוני החדש שנבנה ומתקדם בצעדי ענק, זאת לצד ארנת כדורסל, בריכה אולימפית ייחודית, אקדמיית ספורט ועוד שלל מתקנים שיהוו יחד את קריית הספורט הגדולה והמתקדמת בישראל.

הבריכה האולימפית הראשונה מסוגה בישראל

אך לא רק קריית ספורט, גם אולמי ספורט יעודיים לג׳ודו, כדוריד, כדורעף, ומרכז לחינוך ימי, ובנוסף שידרוג ותחזוקת אולמות ברמה הגבוהה ביותר לשימוש רב ענפי. ברשות הספורט מאמינים שתנאים טובים מביאים תוצאות טובות ותנאים מצויינים מביאים ספורטאים אולימפיים.

שאלנו את יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט על ה״אני מאמין״ שלו בהשבחת מתקני הספורט לשנים הקרובות ולא היה לו קשה לענות:

יורם אסרף על רקע קרית הספורט בתחילת הבניה

חשיבות ההשקעה במתקני ספורט איכותיים להצלחות אולימפיות

ההצלחה בזירה האולימפית אינה תוצאה של כישרון ויכולת אישית בלבד. לצד עבודה קשה, התמדה ואימונים אינטנסיביים, איכות מתקני הספורט בהם מתאמנים הספורטאים ממלאת תפקיד מכריע. השקעה במתקני ספורט איכותיים היא השקעה ישירה בהצלחות האולימפיות של המדינה. בואו נצלול לעומק החשיבות של מתקני ספורט ברמה גבוהה וכיצד הם משפיעים על הביצועים של ספורטאים

סביבה אופטימלית לאימונים

מתקני ספורט איכותיים מספקים לספורטאים את הסביבה האופטימלית לאימונים. כמו שכל אומן צריך את הסטודיו הנכון כדי ליצור את היצירה הטובה ביותר שלו, כך גם ספורטאים זקוקים למתקנים שמאפשרים להם לדחוף את הגבולות שלהם. מתקנים ברמה גבוהה כוללים ציוד מתקדם, משטחים בטוחים ומדויקים ותנאי אימון מותאמים.

 

 

פיתוח מיומנויות מתקדמות

בכדי להגיע לרמה עולמית, ספורטאים צריכים לעבוד על מיומנויות מתקדמות ומדויקות. מתקנים איכותיים מאפשרים להם להתמקד בטכניקות מתקדמות מבלי לחשוש מבעיות בטיחות או איכות המשטחים והציוד. לדוגמה, מסלול ריצה תקני ואיכותי מאפשר לרצים לשפר את המהירות והדיוק שלהם ללא חשש לפציעות כתוצאה ממשטח לא תקין.

מניעת פציעות

אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של מתקני ספורט איכותיים הוא מניעת פציעות. מתקנים מתקדמים מתוכננים מתוך מחשבה על בריאות הספורטאים, עם מערכות בולמות זעזועים, ציוד שמותאם לגוף האנושי ומשטחים שמפחיתים את הסיכון לפגיעות. פציעות הן אחד המכשולים הגדולים ביותר בדרכם של ספורטאים להצלחה, ולכן מתקנים איכותיים הם השקעה חשובה במניעתן.

 

האצטדיון בצפון העיר

 

העצמת המוטיבציה

כאשר ספורטאים מתאמנים במתקנים ברמה גבוהה, הם מרגישים הערכה והשקעה מצד הגורמים שמממנים את האימונים שלהם. זה לא רק מספק להם את הכלים הפיזיים הדרושים, אלא גם מגביר את המוטיבציה והמחויבות שלהם למטרה. יש משהו מאוד מעצים בלדעת שיש לך את התמיכה והמשאבים הטובים ביותר להצלחה שלך.

משיכת כישרונות ומאמנים מהשורה הראשונה

מתקני ספורט איכותיים אינם מושכים רק ספורטאים, אלא גם מאמנים מהשורה הראשונה. מאמנים ברמה גבוהה מחפשים סביבות עבודה שתאפשרנה להם למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם ושל הספורטאים שלהם. כאשר למדינה יש מתקנים ברמה עולמית, היא יכולה למשוך אליה מאמנים מובילים, שבסופו של דבר יתרמו גם הם להצלחות בזירה הבינלאומית.

ראש העיר והממונה על רשות הספורט ד״ר יחיאל לסרי

פיתוח מחקר והכשרה

מתקני ספורט מתקדמים משמשים לא רק לאימון ספורטאים אלא גם לפיתוח מחקר והכשרה. מרכזי ספורט איכותיים מאפשרים למדענים וחוקרים לפתח ולהטמיע טכנולוגיות חדשות ומתקדמות בתחום הספורט, כמו ניתוח תנועות, פיזיולוגיה של מאמץ ושיפור ציוד ספורטיבי. כך ניתן לשפר את ביצועי הספורטאים באופן מדעי ומבוסס.

יצירת גאווה לאומית

הצלחות אולימפיות אינן רק הישגים אישיים של הספורטאים; הן תורמות לגאווה ולכבוד הלאומי. כאשר מדינה משקיעה במתקני ספורט ברמה עולמית והיא רואה את ההשקעה הזאת מתבטאת במדליות והישגים בזירה הבינלאומית, זה יוצר תחושת גאווה ושייכות לכלל הציבור. הציבור רואה בכך עדות להשקעה והערכים שהמדינה מייחסת לספורט ולהישגיות.

 

ארנת הכדורסל בקרית הספורט

 

השפעה לטווח ארוך

השקעה במתקני ספורט איכותיים היא לא רק השקעה בהצלחות המידיות. היא תורמת לבניית תרבות ספורטיבית חזקה ומקצועית שמתקיימת לאורך שנים. מתקנים איכותיים משמשים דורות של ספורטאים, מבני נוער ועד למבוגרים, ומטפחים את דור העתיד של האלופים.

לסיכום

השקעה במתקני ספורט איכותיים היא השקעה ישירה ומכרעת בהצלחות אולימפיות. היא מעניקה לספורטאים את התנאים הטובים ביותר לאימונים, מאפשרת פיתוח מיומנויות מתקדמות, מונעת פציעות ומגבירה את המוטיבציה והגאווה הלאומית. בטווח הארוך, היא תורמת לבניית תרבות ספורטיבית איתנה ומקצועית שמעמידה את המדינה בחזית הספורט העולמי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*