משהו טוב קורה במ.ס אשדוד

משהו טוב קורה במ.ס אשדוד

מועדון ספורט אשדוד עשה השבוע 2 פעולות משמעותיות בשיקום התדמית וניסיון שיכול להביא לקירוב קהלים חדשים. הראשון והמשמעותי שבהם הוא הכניסה של אלון חזן כנציג הבעלים בכל הנושא המקצועי, אלון חזן שלא מזמן סיים קדנציה כמאמן נבחרת ישראל וכמי שנחשב לאחת מדמויות הספורט  האייקוניות שיצאו מהעיר אשדוד הוא לפני הכל דמות חיוביות ומוערכת שיכולה לפייס הרבה סכסוכים ישנים ואולי דרכו תגיע מ.ס אשדוד לקהלים חדשים, צעד מאוד נחוץ לקראת המעבר לאצטדיון העירוני שנבנה בימים אלה וייפתח את שעריו בעוד שנתיים.

 

הקמע… יש מקום לקבוצה גדולה בעיר כמו אשדוד. צילום ניב כהן

 

רוח חדשה היא צעד מתבקש לא פחות מרכש שחקנים, שנתיים זה זמן סביר לשקם את תדמית המועדון שלא הצליח לעורר את היציעים מאז הפיצול, בינתיים מתחרות על המקום בטריבונות כמה וכמה קבוצות שקמו ופועלות בעיר, אמנם לא בליגת העל אך מליחות לתת פייט הולם בכמויות האוהדים.

 

הקפטנים/יות לוחצים ידיים. שיהיה בשעה טובה. טום בן זקן ונוי אמסילי (ניב כהן)

 

מ.ס אשדוד חייבת לתת תיעדוף בשנתיים הבאות כדי לא לךהתבזות עם מספר אוהדים מצומצם באצטדיון חדיש עם 20,000 מקומות, כניסתו של חזן למערכת ועוד אנשים בדמותו יכולים בהחלט להיות פקטור משמעותי בדרך ליציעים מלאים.

 

אלון חזן. האיש הנכון במקום הנכון ובעיקר בזמן הנכון. (באדיבות דוברות המועדון)

 

קדימה פנתרות

שת״פ ראשוני כבר יצא אל הדרך כשהמועדון הודיע השבוע כי פתח קבוצת כדורגל עבור נשים שתקרא מ.ס פנתרות אשדוד, ותכלול ארבע קבוצות גיל. נוי אמסילי: ״איחוד מרגש מאוד״. בן זקן: ״מבורך״

 

מעמד צירוף קבוצת הפנתרות למ.ס אשדוד. היסטוריה. צילום ניב כהן

 

קפטנית מ.ס פנתרות אשדוד, נוי אמסילי: "רגע מרגש. בתור ילדה / נערה לא היה לי באופן אישי איפה לשחק, ולשמוע את כל השאיפות וההצהרות זה מרגש מאוד. האיחוד יעשה טוב לשני הצדדים ואני מאחלת לנו בהצלחה".

השדכן. יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט (ניב כהן)

קפטן קבוצת הבוגרים, טום בן זקן: "כיליד העיר אשדוד אני חושב שזה צעד מבורך, המועדון ממשיך להתפתח לקראת האצטדיון החדש והתזמון של האיחוד הוא מעולה. יש כאן אנשים יקרים בקבוצת הנשים שאני מכיר באופן אישי, אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר ואני חושב שהאיחוד קורה במקום הנכון ובזמן הנכון. אני אשמח לעזור לכדורגלניות בכל מה שאני יכול. שיהיה לנו בהצלחה".

ליחצו הצטרפו לקבוצת הוואצאפ השקטה. הטבות ועדכונים למצטרפים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*