סמשדרגים את הבית עם פרגולה אלומיניום

סמשדרגים את הבית עם פרגולה אלומיניום

אחד הדברים הכיפיים בבית זה האפשרות לשדרג ולשפר אותו. זה לא חייב להיות סלון חדש או רהיט חדש, ולפעמים השדרוגים הכי יפים והכי מהנים בכלל קורים בחוץ, בחצר או במרפסת. במקרה הזה אנו נדבר על השדרוג הלוהט והחיוני בישראל הלוהטת – פרגולה אלומיניום.

פרגולות הן חלק מהנוף הישראלי, ובצדק. הן מהוות פתרון אלגנטי ואפקטיבי לבעית האקלים הישראלי הקשוח. החום בישראל עז, ובחודשי הקיץ השמש קופחת כמו שרק שמש ארצישראלית יודעת. זה חם, זה מסנוור, זה מעיק וזה גורם לאנשים להתחבא בבית.

עם פרגולה איכותית ואלגנטית נראה כי החצר או המרפסת הופכים למקום אטרקטיבי גם בקיץ, בשעות הנכונות כמובן, ופתאום הבית לא סוגר עליכם כל כך. הפרגולה היא מבנה יציב וחזק, והוא מביא עימו לשולחן הרבה מאוד יתרונות.

היתרונות של פרגולות בכלל ופרגולות מאלומיניום בפרט

נתחיל עם החיסכון הכלכלי, שהוא סעיף חשוב שמדבר לכולנו, מה גם שעם פרגולות שעשויות מאלומיניום היתרון הזה מקבל משמעות גדולה במיוחד.

  1. האלומיניום עצמו לא יקר במיוחד, כך שגם מוצרי האלומיניום לא יקרים במיוחד, וזה כולל גם את הפרגולה שלכם.
  2. ההוצאות על התקנת פרגולות מאלומיניום לא יקרות מאוד, שכן ההתקנה פשוטה ביחס לפרגולות מחומרים אחרים, כבדים יותר כמו עץ מלא.
  3. אין כמעט הוצאות תחזוקה, אם בכלל, שכן עם חומר כה עמיד כאלומיניום, הפרגולה הופכת להשקעה בטוחה וחסרת דאגות גם לאורך שנים ארוכות.
  4. עמידות בפני פגעי מזג האוויר זה משהו שפרגולות אלומיניום ידועות בו. הצבע שלהן עמיד יותר שכן הטכנולוגיה בה הן נצבעות פשוט טובה יותר, והיא לא נגישה עם פרגולות עץ.
  5. אין דאגה של פגיעה ממזיקים שונים, שכן עוד לא הומצא החרק שאוהב לכרסם אלומיניום, בעוד שהעץ חשוף לא רק לפגעי מזג האוויר, אלא הוא גם מזון מועדף על כמה וכמה חרקים, שבוחרים בו או כאוכל, או כמגורים, או גם וגם.

מעבר ליתרונות הכלכליים של פרגולות מאלומיניום, הרי שלפרגולה כמבנה יש יתרונות משלה, ומעבר להצללת אזור ישיבה נוח ומזמין, היא משדרגת את הבית גם מבחינת הערך שלו. הפרגולה גם חוסכת לכם כסף בהוצאות חשמל, שכן היא מצילה על חלק גדול מהבית, מה שאומר שהבית יתחמם פחות מהשמש הקופחת, והמזגן לא יצטרך לעבוד קשה במיוחד כדי לשמור על הטמפרטורה בפנים הבית נעימה ומפנקת.

אז החלטתם ללכת על זה?

אם השתכנעתם, ובצדק, שדווקא פרגולה אלומיניום היא הדרך הנכונה להתקדם, תרשו לנו לברך אתכם. עשיתם החלטה נבונה מאוד, שתחסוך לכם הון קטן לאורך השנים. כעת עולה השאלה ממי לרכוש את הפרגולה, וגם כאן ישנם תנאים מועדפים.

בדקו כי הספק של הפרגולה מציע לכם אחריות של כמה שנים על האלומיניום, לא כי צריכים (הרי האלומיניום עמיד), אבל כי זה מראה על רצינות. וודאו כי יש לכם אחריות ארוכת שנים על הצבע, כי לפעמים כן קורים נזקי צבע וטוב שיש מי שיחדש בחינם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*