קורס אימון מנטלי: הצעד הגדול הבא שלכם!

קורס אימון מנטלי: הצעד הגדול הבא שלכם!

החברות הגדולות ביותר בעולם נותנות לעובדים הבכירים שלהם, מנהלי צוותים, מנהלים בכירים, מנכ"לים וכיו"ב, גישה לקורסים שונים, כולל קורס אימון מנטלי והתפתחות אישית. זה כמעט מוצר חובה בתחום הפארמה ובעולם ההייטק, ומהווה כוכבית בבולד בקורות החיים. אנשים שעברו אימונים מנטליים הם אנשים חזקים יותר, יציבים יותר, ועם יכולות מועצמות, ובעלי עסקים וחברות עם מודעות גבוהה, כמו גם מנהלי משאבי אנוש מחפשים את האנשים האלו.

בעוד שהידע הטכני ניתן לבדיקה עמוקה יותר או פחות בעזרת תרגילים ומבדקים ממוחשבים, היכולות האישיות והמנטליות שלנו לא תמיד ברורות, ומתגלות לנו רק בדיעבד, לאחר שפגשנו אירוע מאתגר, מפתיע ובלתי צפוי. ההיכרות עם עצמנו לצד הפיתוח המתמיד של מי שאנחנו חיוניים לא רק בחיים המקצועיים שלנו, אלא גם בחיי היום-יום, חיי המשפחה, והעולם הפנימי שלנו.

תקשיב לאפולו: "דע את עצמך"

עולמנו הפנימי נסתר ברובו, וכולנו מכירים את דימוי הקרחון המראה כי מרבית האישיות בנויה במבנה תת-המודע שמתחת לפני המים, וראש הקרחון הגלוי והידוע לנו קטן וכמעט זניח לעומת העוצמה והגודל של הנסתר. בקורס לאימון מנטלי אנו לוקחים נשימה עמוקה, וצוללים לעבר השכבות הנסתרות של הקרחון שהוא אנחנו, והתגליות לא מאחרות להגיע:

  • פיתוח חשיבה חיובית ומוטיבציה שמרימים את איכות החיים שלנו באופן מיידי
  • למידה והטמעה של טכניקות להתמודדות עם מצבי לחץ ביום יום ובמצבי חירום
  • פיתוח והטמעה של מיומנויות פתרון בעיות בהתאמה לאני האמיתי שלנו, מעבר ללחצים והשפעות חיצוניות
  • טכניקות לשיפור הריכוז ויכולות המיקוד, אשר מאפשר לנו לשפר באופן מוחלט כל אספקט שרק נרצה
  • שיפור משמעותי ביכולות הקוגניטיביות, הרגשיות והפסיכולוגיות שלנו כאחד, ליצירת הרמוניה פנימית יציבה

כשאנו מכירים את עצמנו באמת, מעבר למסכים ולאשליות שאנו מספרים לעצמנו כדי להמשיך ו"לסחוב" דרך דרישות החיים, אנחנו מתחברים ליכולות האנושיות הבסיסיות שזמינות לכולנו. מרבית האנשים פשוט לא טורחים לפתח את היכולות האלו, ויוצאי הדופן שאנו שומעים עליהם הם לרוב אנשים שפשוט זכו לפתח כמה וכמה יכולות טבעיות, מה שהפך אותם לבולטים, למצליחים, בחיים האישיים ובקריירה כאחד.

שיטת סלבה – לעבוד רק עם שיטות שהוכיחו את עצמן

אנשים ממציאים היום כל מיני שיטות. עם הגישה לשיווק דיגיטלי, כל אדם, מומחה או לא, ולפעמים אפילו שרלטנים של ממש, יכולים להציע לכם מיני הצעות לקורסים שישנו לכם את החיים. מי שעבר קורס אימון מנטלי בשיטת סלבה לא ייפול במלכודות השיווק האלו לעולם.

שיטת סלבה היא שיטה מבוססת ששורשיה נטועים עמוק בתרבות העולמית כבר משנות השישים של המאה הקודמת. לאורך עשורים רבים נהנו מהשיטה המפורסמת כבר מיליוני אנשים, בכל רחבי העולם, והטכניקות שפיתח חוסה סילבה מיושמות בעולם העסקים, אצל ספורטאים מקצוענים, ואצל בכירים בכל התחומים בישראל ובעולם כולו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*