רשות הספורט מציגה: טירוף של קיץ

רשות הספורט מציגה: טירוף של קיץ

ביום אחד, בחוף אחד, הקשתות יעלו ויבואו שני הטורנירים הכי קייציים, הכי מבעוניים והכי מתאימים לעיר חוף וספורט כדוגמת העיר אשדוד.

פוּצִ'יווֹלֶי, (בפורטוגזית: Futevôlei) למי שלא מכיר הוא משחק דמוי כדורעף וכדורשת חופים שמשחקים עם כל חלקי הגוף חוץ מהידיים. שני שחקנים בכל קבוצה צריכים לגרום לכדור לפגוע בקרקע של הקבוצה השנייה.

שורשיו של משחק ה-פוּצִ'יווֹלֶי בחוף קופקבנה שבריו דה ז'ניירו, ברזיל, בשנות השישים של המאה הקודמת. שם הוא התפתח כמשחק אימון לשחקני כדורגל. על מנת לא להפר את החוק אשר אסר בזמנו לשחק כדורגל על חוף הים, העבירו השחקנים את כדור הרגל ביניהם מעל רשת כדורעף החופים כדי לשפר את טכניקת המשחק ובה בשעה להימנע מהחרמת הכדור על ידי פקחי החוף.

בשעה 9:00 יחל הטורניר ויימשך עד שעות הצהריים, הטורניר פתוח לצפיית הקהל ללא תשלום, רק שימו כובע, קרם הגנה ושתו הרבה מים.

 

 

בשעה 12:00 תחל אליפות ישראל במטקות, טורניר מסורתי המתקיים זו השנה התשיעית ברציפות והפכה לשם בקו החוף של ישראל. האירוח האשדודי בארגונו של אורן בן חמו (הכריש) פוגש את ההפקה של רשות הספורט באשדוד ויחד יוצרים אירוע אשדודי מנצח שכבר הפך לשם דבר, אם בא לכם אירוע שמח, קצבי וטעים זה בהחלא המקום בשבילכם. ואם אתם חושבים שאתם יכולים גם להתחרות… לכו על זה, דברו עם אורן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*